Wednesday, June 24, 2009

Pesanan isteri aku....















Pesanan wife aku June 24,09 seperti dibawah :

1) masak kopok lekor - bini aku concern sgt pasal aku memang malas nak mkn malam lagi2 kalo aku solo......

2) Kemas bilik - emmm aku cuba kemas tapi esok pagi mesti lupa pasal lambat nak g keje, eemm balik boleh kemas kot.....tapi takde maknanye, aku balik terus main game PES2009 tak pun tambah pakaian2 aku kat atas katil...emmm sorii ye ayg, balik weekend nie mesti bini aku juga yg kemas......sgt2 terima kasih sayang.

3) Baju tue gantung pakai hanger yer - biasa la nie memang aku kene bebel selalu....hanger pun nak bising? aku pelik tul bini aku, tapi kemas la almari tue.....heehehehe....TQ syg

Emmm nak g main game jap hehehehe.....emm test minggu nie la, takpe main game lg best huhuhuhu.....lg pun esok ada diskusi.......emmm memang tak kemas ler bilik tue....muah

No comments:

Post a Comment